onsdag 4. februar 2009

Mitt yrkesvalg:P


Mitt fremtidige yrkesvalg:
Jeg vil bli en pizzabaker. En pizzabaker, baker pizzaer. Jeg vil jobbe i selskapet som heter Pizzabakeren. Pizzabakeren er en butikk som bare lager pizzaer. Fakta om jobben: Pizzabakeren er den raskest voksende pizzakjeden i landet. Pizzabakeren er flere enn 70 pizzabakerier fra Namsos i nord til Bærum i øst, men skal være over 100 i 2010. Ambisjonen er å bli ledende på take-away pizza i Norden. Virksomheten er basert på at kundene enten henter pizzaen selv eller får den tilkjørt. Mottakelsen i markedet har vært fantastisk. Det er ganske lett å få jobb. Man trenger ikke udanning til denne jobben. Det er cirka 80 til 120 kroner i timen i denne jobben.

2 kommentarer:

  1. Så kos da!:D Da må jeg fa gratis pizzaer:D<3

    SvarSlett
  2. Jeg skal også ha gratis pizza (hh)
    DU gjorde jo ikke så sinsykt mye om på teksten da, men! :D
    Og FETT bilde! :D ... NICEE, me like :D
    Koz og klemz -.- <3

    SvarSlett